Szentkirályi
Magyarország

A Szentkirályi Magyarország hazánk egyik meghatározó, családi kézben lévő élelmiszeripari vállalata. Hagyományos ásványvízmárkáink – a Szentkirályi, az Emese, a Theodora Kékkúti és a Theodora Kereki – gyártása mellett olyan világhírű termékeket is forgalmazunk, mint a Pepsi, Magnesia ásványvíz és ízesített víz, a Mirinda, a 7UP, a Lipton, a Schweppes, a S.Pellegrino, az Acqua Panna, a Perrier, a Lays, a Cheetos, valamint a Magyarországon palackozott Nestlé Aquarel.

Felelősségteljes
vállalkozás

Megóvjuk természetes ásványvíz-lelőhelyeinket, hogy azokat érintetlen tisztaságukban adhassuk tovább a következő generációknak.

Körforgásos gazdaság

Mindent megteszünk azért, hogy hosszú távon hulladékmentessé tegyük a palackozást, hiszen a jövő a körforgásos gazdaságé.

100%-os újrahasznosíthatóság

Minden általunk használt csomagolás 100 százalékban újrahasznosítható. Számos helyi újrahasznosítási kezdeményezésben is részt veszünk: korábban a Magyar Ásványvíz, Üdítőital és Gyümölcslé Szövetséggel együtt kampányt indítottunk a fiatalabb generációnak a szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítése érdekében, valamint a Szövetséggel együtt különdíjat adtunk át a Tisza megtisztítását célzó PET-kupán.

Betétdíjas rendszer

Támogatjuk a PET-palackokra és alumínium dobozokra vonatkozó visszatérítendő betétdíj bevezetését Magyarországon.

Társadalmi felelősségvállalás

Nemcsak környezetünkért, de embertársainkért is felelősséggel tartozunk. Szívügyünk a kultúra és a nemes ügyeket képviselő szervezetek támogatása. A járvány következtében kialakuló kihívásokkal teli időszakban a Magyar Gyermekmentő Alapítványt és a Centrál Színházat pénzbeli-, számos kórházat és egészségügyi intézményt pedig ásványvízadománnyal segítettük.

Ásványvízkészleteink megőrzése

Nemcsak az ásványvizeinkért, de az azokat körülvevő természeti kincsekért is felelősek vagyunk. Forrásainkat gondosan védjük és folyamatosan felügyeljük állapotukat.

Innováció

Folyamatosan keressük a fejlesztési lehetőségeket; csökkentjük a felhasznált palackok súlyát és az áramfogyasztás mennyiségét, termékeink szállításához a vasúthálózatot vesszük igénybe.

Tradíció, innováció, felelősség

A Szentkirályi Magyarország a cseh Mattoni 1873 Csoport tagjaként a 19. századig visszanyúló vállalat értékeivel azonosulva aktív szerepet vállal Európa ásványvízkincseinek megóvásában.

A történetünk 1907-ben kezdődött

A Szentkirályi Magyarország története egészen 1907-ig nyúlik vissza. Ekkor kezdte el palackozni “Kékkúti Anna-forrás víz” néven a Theodora Kékkúti ásványvizet Lang Mayer és Fia. 1923-tól a kékkúti üzem Kékkúti Gyógy-és Ásványvíz palackozó részvénytársaságként működött. Az üzemet 1947-ben államosították, majd a rendszerváltást követően, 1990-ben privatizálták Kékkúti Ásványvíz Kft. néven.

A vállalatcsoportunk zászlóshajójaként ismert Szentkirályi ásványvizet 1993-ban fedezte fel Balogh Sándor, a szörp- és üdítőital-gyártással foglalkozó Vitapress Kft. tulajdonosa. Az első kútfúrás a szentkirályi telephelyen történt, ahol rögtön kiderült, hogy nagy tisztaságú ásványvizet találtak.

2003

Balogh Levente átvette édesapjától, Balogh Sándortól az ekkor még veszteséges szentkirályi telephelyet, és megalapította a Szentkirályi Ásványvíz Kft.-t.

2004

A Szentkirályi ásványvíz megnyerte a szakmai zsűri által megítélt Eauscar-díjat a párizsi Aqua-Expo-n, ezzel maga mögé utasította a világ híres, nagy múltú ásványvizeit.

2007

A Szentkirályi ásványvíz Magyarország piacvezető ásványvízmárkája lett.

A növekvő fogyasztói igényeknek eleget téve a 2000-es évek második felében jelentős modernizálás indult a szentkirályi telephelyen: új gépsorok, új raktárbázis, saját előformagyártó-rendszer és új üvegmosórendszer is létesült a beruházások keretein belül.

Balogh Levente a piacvezető Szentkirályi hazai és nemzetközi jövőjének biztosításához, további munkahelyek teremtéséhez, a vállalat növekedéséhez és versenyképességének európai szintre emeléséhez tőkeerős, nemzetközi tapasztalattal és tudással rendelkező partnert keresett. Alessandro Pasquale, a Mattoni 1873 tulajdonosa, Balogh Leventéhez hasonlóan tradicionális családi értékeken alapuló üzleti elveket képvisel, és az ásványvízkincs védelmét tekinti fő küldetésének.

2015

Balogh Levente és a Pasquale család stratégiai partneri megállapodást kötött. Közös holdingot hoztak létre, melynek tulajdonába került a Szentkirályi Ásványvíz Kft. mellett a legnagyobb múltú magyar ásványvízvállalat, a Kékkúti Ásványvíz Zrt. is.

A Theodora Kereki és Thedora Kékkúti ásványvizek otthona a Balaton-felvidék. Itt található a kékkúti ásványvízforrás, amelynek története egészen az ókorig nyúlik vissza, de a palackozás is már több mint 100 éve, 1907-ben kezdődött. Ugyanezen a területen találták meg a 1960-as években a kereki kutat, amely vízréteg a vizsgálatok szerint jégkorszaki körülmények között keletkező csapadékból alakult ki.

2016

A két vállalat egyesülésével az üzletemberek létrehozták a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.-t, amely Magyarország piacvezető ásványvíz- és meghatározó üdítőipari társasága lett.

2018

A Mattoni 1873 csoport a cseh, a szlovák és a magyar piacon 2018-ban megvásárolta a Pepsico regionális érdekeltségeit. Ugyanebben az évben az cseh székhelyű vállalat 7 millió euro értékű beruházásának köszönhetően a szentkirályi gyár termelőkapacitása a korábbi kétszeresére nőtt.

2019

Szentkirályi Magyarország néven folytatta működését a PepsiCo hazai érdekeltségeivel kibővült vállalatcsoport, amely az integrációnak köszönhetően piacvezető ásványvízgyártóból az élelmiszeripar meghatározó szereplőjévé vált.

Küldetésünk, stratégiánk és értékeink

A Szentkirályi Magyarország egy sikeres és megbecsült családi vállalkozás, amely tradicionális, nagy múltú márkákra épül. Vállalatcsoportunk mindig hű marad a megalapításakor vállalt és a Mattoni 1873 Csoporttal közös értékeihez. Küldetésünk, hogy frissességet hozzunk az emberek életébe.

Mit kínálunk?

Fogyasztóink számára a legjobb minőségű ásványvizeket, gyümölcsleveket, jegesteákat, üdítőket és snackeket kínáljuk. Felelősségünk tudatában elkötelezetten támogatjuk az egészséges életmódot. Csapatunk tehetséges emberek közösségéből áll, akikkel együtt egy erős vállalatcsoportot építettünk fel.

Aktívak vagyunk

Értékeljük a sokszínűséget, sikerünk alapja a helyi szemlélet, a tisztelet és a bizalom. Szeretjük a kihívásokat, és célunk, hogy minden területünkön kiválóak legyünk. Hiszünk abban, hogy befektetett munkánk gyarapodást hoz.

Hogyan változunk?

Nem félünk változtatni a játékszabályokon. Rugalmasak vagyunk, gyorsan és kreatívan reagálunk a környezetünket érintő változásokra, hiszen csak így felelhetünk meg vásárlóink elvárásainak. Nem félünk kilépni a megszokott keretek közül, és másokat is erre ösztönzünk, mindeközben pedig jól érezzük magunkat. Mi így szeretünk dolgozni.

A Mattoni 1873 Közép- és Dél-Európában folytat üzleti tevékenységet, 5 országban összesen 11 gyárat üzemeltet.

A Mattoni 1873 nyolc európai országban összesen 3350 embert foglalkoztat. A cégcsoport családi vállalatként tekint magára, amelynek sikerei a családtagok egyéni eredményeiben rejlenek. A vállalat rendszeresen jelentős beruházásokkal fejleszti gyárait, innovatív termelési megoldásokat vezet be hatékonyságának növelése érdekében.

Márkáink

Széles termékkínálatunkban saját gyártású természetes ásványvizeink mellett általunk forgalmazott, világszerte ismert márkák üdítőitalai, jegesteái, gyümölcslevei és snackjei is megtalálhatók.