HR back office specialist
állásajánlat

Munkavégzés helye:
Budapest
Munkaidő:
napi 6 óra (heti 30 óra)
Munkaviszony:
határozott idejű, részmunkaidős

HR back office specialist

Hivatkozási szám: INFOP1015

Csatlakozz a Szentkirályi Magyarországhoz, amely Magyarország egyik legismertebb és legstabilabb élelmiszeripari vállalata. Olyan hazai és nemzetközi márkákat gyártunk és forgalmazunk, mint a Szentkirályi, Theodora, Pepsi vagy a Lipton Ice Tea.
Stabil, dinamikusan fejlődő, nemzetközi háttérrel rendelkező vállalatként olyan munkakörnyezetet kínálunk, ahol a teljesítményt elismerik és a mindennapok része az innováció.
 
HR csapatunkba olyan kollégát keresünk, HR back office specialist pozícióba,
aki precíz, rendszerszinten gondolkodik, és örömmel vesz részt a HR folyamatok gördülékeny működtetésében.
 
 
Feladatok: 
 
HR adminisztráció és rendszertámogatás:
A HR csapat napi szintű adminisztratív támogatása: belépés–kilépés dokumentáció, személyi anyagok kezelése, riportok, kimutatások készítése
A vállalat belső HR rendszereinek működtetése, adatbázisok karbantartása 
Munkavállalókkal és társosztályokkal való kapcsolattartás
A havi munkaügyi zárás támogatása, adatszolgáltatás és a bérszámfejtés támogatása, riportok és kimutatások készítése
HR projektekben való részvétel
Alkalmanként az iroda napi működésének támogatása 
 
Téged keresünk, ha
 
Precízen, rendszerezetten dolgozol, és szereted, ha minden „a helyén van”
Nem riadsz vissza az adminisztrációtól, de szeretsz emberekkel is kapcsolatban lenni
Magabiztosan kezeled az MS Office programokat, készítesz és elemzel riportokat Excelben
Ha szereztél már tapasztalatot HR rendszerekben (SAP, Success Factors) és irodai adminisztrációban 
Középfokú végzettséged van
Magabiztosan kommunikálsz angolul mind szóban, mind írásban
Heti 30 órában, napi 6 órás munkarendben tudsz dolgozni
 
Előnyt jelent, ha
Van tapasztalatod bérszámfejtési szoftverekben
Könnyen kezeled a váratlan helyzeteket, rugalmasan reagálsz
HR vagy gazdasági területen szereztél diplomát
Nyitott vagy a fejlődésre és szívesen megosztod a javaslataidat a csapattal 
 
Amit kínálunk
Home office lehetőség a próbaidő után (heti 2 nap)
Éves szinten bruttó 350 000,- Ft béren kívüli juttatás
Szentkirályi Egészségprogram keretén belül Medicare egészségbiztosítás, Önkéntes egészségpénztári munkáltatói hozzájárulás 
Kedvezményes termék vásárlási lehetőség
Stabil, támogató csapat és emberközpontú vezetői szemlélet
Modern irodai környezet, barátságos hangulat

Érdekesnek találod ezt a lehetőséget?
Úgy érzed alkalmas vagy a feladatok ellátására?

Jelentkezz most!

Az állás alapinformációi

  • Munkaterület: HR Adminisztráció
  • Nyelvtudás: Angol
  • Műszakrend: Hibrid
Add tovább

Úgy érzed, Te nem vagy alkalmas erre a pozícióra, de ismersz valakit aki igen? Hálásak lennénk, ha megosztanád vele ezt a hirdetést. Megosztási lehetőségek:

Megtekintés térképen:

Kérdésed van az állás kapcsán?

Kérdezd kollégáinkat erről az állásról:

Kapcsolatfelvétel »

Egy csepp gondoskodás

Érdekel, hogy milyen az élet a Szentkirályinál?
Beszéljenek helyettünk a kollégáink: nézd meg, mit mondanak a nálunk dolgozó szakemberek a munkájukról és cégünkről.
Minden olyan információt megtalálsz karrierportálunk oldalain, amelyek szükségesek lehetnek ahhoz, hogy eldöntsd, szeretnél-e velünk / nálunk dolgozni.